ALGEMENE VOORWAARDEN

 

Bij YSTYLE houden we ervan om dingen op een duidelijke, open en eerlijke manier te doen. Ook als het om onze algemene voorwaarden gaat.

Dus niks geen lange zinnen met moeilijke woorden of kleine lettertjes

 

TER VERDUIDELIJKING – DE BEGRIPPENLIJST:

De eerste van onze lijst is bij ons ook gelijk gelijk de laatste:

Klant = koning! PUNT!

Tot zover alweer onze begrippenlijst.

 

WAAR KAN JE ONS VINDEN EN HOE ZIJN WE TE BEREIKEN:

Naast dat YSTYLE vaak op verschillende party’s in de regio te vinden is kan je ons ook (voor bijvoorbeeld een gezellig inloop) op onderstaand adres bezoeken:

Keizerhof 76

3135 CT Vlaardingen

 

Uiteraard kan je ons ook bellen of Appen op het volgende nummer:

06-20120533

 

En mailen kan je naar:

info@ystyle.nl

 

Verder vind je ons op social media via de volgende links:

https://www.facebook.com/YstYleVlaardingen.nl/

https://www.instagram.com/ystylefashion/?hl=nl

 

ANDERE HANDIGE (BEDRIJFS)GEGEVENS:

- KvK-nummer: 65577701

- BTW-identificatienummer: NL127394990B01

 

WANNEER VAN TOEPASSING

Deze voorwaarden zijn van kracht wanneer je bij ons iets koopt of gekocht hebt. Het is daarom van belang om kennis te nemen van deze algemene voorwaarden. Dit omdat je zo duidelijkheid krijgt in wat YSTYLE voor je kan doen en wat we van elkaar kunnen verwachten.

 

IN HET ASSORTIMENT

In de webshop kan je het gehele aanbod van YSTYLE terugvinden. Hier informeren we over hoeveel het kost, welke betalingsmogelijkheden je hebt en hoe je kunt ruilen. Mocht er onverhoopt ergens en foutje op de productpagina staan dan dienen wij ons daaraan houden.. behalve als het echt duidelijk om een blunder gaat en je dit van tevoren had kunnen weten.

 

AFSPRAAK IS AFSPRAAK

We zijn dankbaar voor het vertrouwen dat u in ons stelt. Dit willen we zeker niet beschamen. Je moet zorgeloos onze webshop kunnen bezoeken, vandaar dat een veilige webomgeving voor ons dan ook een hoge prioriteit heeft.

Wanneer je bij ons iets besteld krijg je hiervan een email ter bevestiging. Als jouw bestelling in het sorteercentrum is aangekomen ontvang je vervolgens een mail met een link en de daarbij behorende ‘Track & Trace’-code. Op deze manier weet je dus altijd waar je bestelling zich bevindt en wanneer je deze kunt verwachten.

 

HERROEPINGSRECHT

Wanneer onverhoopt mocht blijken dat jij en het door jouw bestelde product geen goede match zijn, dan kan je deze natuurlijk aan ons retourneren. Dit kan je doen tot 14 dagen na ontvangst. Als wij het product retour ontvangen hebben sturen we je een nieuw product toe of storten wij het bedrag van de retour terug.

En het hoeft niet, maar graag horen we de reden van retourzending. Dit zodat we ons kunnen blijven verbeteren.

 

WAT TE DOEN GEDURENDE JE BEDENKTIJD

Zoals gezegd heb je 14 dagen bedenktijd. Wanneer je uiteindelijk besluit dat het ’t hem niet gaat worden en je het product naar ons terugstuurt, dan is het belangrijk dat je niks met het product gedaan hebt waardoor het niet meer geschikt is voor de verkoop. Mocht dit wel het geval zijn dan ontvang je mogelijk maar een deel van je aankoopbedrag terug of kunnen wij het product überhaupt niet meer in ontvangst nemen.

 

WAT DOEN WIJ NA HET RETOURNEREN

Als je binnen de gestelde 14 dagen bedenktijd aan ons aangegeven hebt het door jouw bestelde product terug te willen sturen, dan ontvang je hiervan een bevestiging. Nadat wij het geretourneerde product ontvangen hebben sturen wij je een nieuw product naar je toe of storten wij het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

 

VERZENDKOSTEN (BIJ RETOURNEREN)

De verzendkosten binnen Nederland bedragen €4,95. Tenzij je voor minimaal €65,- besteld, dan komen de verzendkosten te vervallen.

Voor verzendingen naar het buitenland bedragen de verzendkosten ten alle tijden €10,-

Bij retourzendingen betaal je ook verzendkosten, mits de reden van retournering aan YSTYLE verwijtbaar is.

 

WELKE PRODUCTEN KUN JE RETOURNEREN

Alles! Alle door jou bij YSTYLE bestelde producten kun je, binnen de 14 dagen na ontvangst, aan ons retourneren waarna je van ons een nieuw product of het aankoopbedrag terugkrijgt. Met uitzondering op de producten uit de SALE. Hier ontvang je van ons dan een tegoedbon.

 

THE PRICE IS RIGHT

Hier zijn altijd eerlijk en duidelijk over, want net als jij houden wij op dat vlak ook niet van verrassingen. De prijzen van de producten zijn dan ook op zowel de party’s als in onze webshop gelijk.

En verder zijn alle vermelde prijzen inclusief BTW.

 

GEGARANDEERD, EEN WOORD IS EEN WOORD BIJ ONS

Eerlijkheid duurt het langst geloven wij. Ook dat je moet doen wat je belooft. Dit mag je dan dus ook altijd van ons verwachten.

Wanneer je bij ons iets besteld mag je ervan uitgaan dat het product kwalitatief goed is. Mocht er echter toch iets mee aan de hand zijn, dan lossen wij dit vanzelfsprekend voor je op. Dit doen we dan volgens de richtlijnen van de wet.

 

BEZORGING

Wanneer de klant blij is, zijn wij blij. Hier zullen we dan ook alles voor doen. Als je via de webshop een bestelling geplaatst hebt streven we ernaar deze in principe de volgende dag, maar uiterlijk binnen drie werkdagen, bij je te laten bezorgen.

Je kan ervan uitgaan dat wat er in de webshop staat ook op voorraad is. Als dit onverhoopt niet het geval zijn dan krijg je je geld van ons terug of hopen we je een goed alternatief aan te kunnen bieden. Ook het vervangende product mag je natuurlijk altijd ruilen.

Mocht jouw bestelling beschadigd of kwijtraken voordat deze bij jou is, dan valt dat onder onze verantwoording. Dit gaan we dan zo snel mogelijk voor je oplossen.

 

BETALING

Direct nadat wij je betaling ontvangen hebben, maken we je bestelling in orde.

Als achteraf blijkt dat er iets niet klopt in je betaalgegevens, laat het ons dan zo snel mogelijk weten.

 

KLACHTEN

Als je een klacht hebt, dan vinden wij dit eerlijk gezegd eigenlijk niet zo leuk.. voor jou! We zullen dan ook alles in werking stelling om deze zo snel mogelijk naar tevredenheid voor je op te lossen.

Van belang, om je hiermee zo goed mogelijk te kunnen helpen, is dat je het ons zo snel mogelijk laat weten en je het probleem zo duidelijk mogelijk aan ons omschrijft.

We streven ernaar je hierover binnen 5 werkdagen antwoord op te geven, waarbij we je of – indien mogelijk – gelijk helpen of laten weten hoelang het gaat duren om het weer goed te maken.

 

TENSLOTTE

Dit dan wat betreft onze algemene voorwaarden. Wanneer er zich in de toekomst wijzigingen voordoen dan vind deze terug op onze website. Weet wel dat wat ons betreft er nooit iets gewijzigd zal worden dat ten nadele voor jou is.